جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Nemoj skrivat

Jutro je svanulo a ti ne dodje,

Ja te ceka skoro cijelo vece,

Naslonjena na prozoru gledam,

Samo mi suza iz oka potece.

Da li ti druga zarobi dusu,

Pa ti zaboravi da ja postojim,

I li ti mozes bez mene da budes,

Reci mi da sate I minute ne brojim.

Nemoj skrivat I od srca svoga,

Jer ja znadem da ono pati,

Sve sto se krije to je prokleto,

Ne zaboravi sve ce da ti se vrati.

Molicu za tebe da ti se oprosti,

I ako nekad zasluzan nisi,

Ne mislis kako ce rana boljeti,

Ona sto meni nanio ti si.

Nestani ako vec zelis tako,

Ja cu samo pisat uspomene,

Pustiti ih niz tihe oceane,

Nek svako procita boli jedne zene.

Author: Dervisa Grabus Colakovic

01/12/2021

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *