جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك
قالوا

سمير رفعت للشهيد القاضي

انا أول مرة ف حياتي احس اني مقهور يا قاضي انا مصدوم يا صحبي بس ف نفس الوقت مرتاح أنا مرتاح
عشان انا عارف انك راجل و ميت قدامي ماسك سلاحك وواقف راجل وسط عساكرك و مردتش تسيبهم انت رايح الجنة من اوسع ابوابها وجعت قلبي عليك يا حبيبي انا فرحان عشان كنت معاك قبلها وكنت بتقولي صورني ياصحبي ويلا نتصور يمكن تكون اخر صورة قلبك كان حاسس يا شهيد نام وارتاح يا قاضي احنا خدنالك حقك من الاوساخ دول والله يا قاضي لو كان ف ايدي حاجة تانية اعملها آكتر من اللي عملتها كنت عملت، انا خلصت ذخيرتي عليهم والحمدالله جبناهم نام يا صحبي وارتاح و متخفش وصية السيدة الوالدة ام الشهيد هقولها ابنك بيقولك انه مات راجل وانه غلط كتير سامحية هوصلها الرسالة زي مانت قلتلي وصلها.. اشهد إن لا إله إلا الله واشهد إن سيدنا محمد رسول الله في الجنة و نعيمها يا صحبي مع السلامة يا صحبي

***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *