جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Kada me ne bude



Ne trazi me na pucini mora,

Jer ces naci samo moje rane.

Koje nece nikad da zarastu,

Boli ce me jer su razarane.

Ne trazi me jer me neces naci,

Mislio si ali nisi znao.

Ja u tebe imah povjerenje ,

Ti si meni vec do znanja dao.

Samo mozes naci pustos pravu,

Koja ce ti dusu razarati.

Nemoj mislit da ces srecan biti,

S necijim se srcem poigrati.

Ne trazi me nestala sam davno,

Tvojom voljom nisi ni slutio.

Kajaces se kasno ce ti biti,

I patices jer si zasluzio.

Pronaces me samo u sjecanju,

Nemoj samo da ti suza kane,

Izgubljeno nikad se ne trazi,

Nemoj trosit  samo djaba dane .

Autor: Dervisa Grabus Colakovic

22/2/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *