جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

I OVE JESENI

Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina

I OVE JESENI

(Rima na I )

Otišle su laste i ove jeseni

i sa njima otišla si ti.

Odletjele su prema jugu, je li?

Oblak ih krije, oko ih traži,

odletjele  su, a meni se čini,

eno ih, čuče na strehi.

Češljaju perje, čekaju ih puti,

oblaci bijeli su zabrinuti,

do juga hoće li stići?

I moje srce jako me boli,

odnijela si tvoje plave oči,

na proljeće,  hoćeš li mi doći?

Cvrkut im tužan,  koda zbori:

"Zbogom, zbogom, drumovi stari"!

Sutra će  ih o prvoj zori,

zlatno sunce ispratiti.

Cvrkut se čuje  na staroj strehi,

a ja čujem tvoje zvonke riječi.

Na proljeće,  hoćeš li se vratiti?

Otišle su laste i ove jeseni,

odletjele su prema jugu, je li?

Oblak ih krije,  oko ih traži,

u oblaku s njima si ti.

Kao da i sunce s vama se seli,

dole na jugu će  vas  grijati.

Na  proljeće  s njima mi se vrati,

da ja slušam što ćeš šaputati!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *