جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

 

Necu se kajati

Ti cekas moj poziv negdje daleko,

a ja ovdje u mraku drijemam.

Ne nedaj se necu te zvati,

ja tvoga broja uopste nemam.

Budi muskarac I okreni prvi,

ti moj broj zaboravio nisi.

Uvijek ti stoji na dlanu napisan,

I ako ljut na mene ti si.

Ne cekaj od mene da te sazaljavam,

uvijek sam ucinila a uzalud bilo.

Tamu si nosio na svojim  ocima,

sve sto je dobro u tebi se krilo.

Nisi pokazao svoje postovanje,

bio si skrt  barem u tome.

Ja ne osjeti dobrotu tvoju,

mozda si je stedio nekome drugome. 

Necu se kajati samo da znades,

i necu zaliti sto te nema vise.

Ti ako mislis da mozes bez mene,

neka se moj broj s tvoga dlana izbrise.

Autor :Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *