جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Sam sebe osudjujes

Zasto neces da priznas ,

ja znam da zamnom patis.

Sam sebe osudjujes,

jednog dana moras da shvatis.

Zasto su muski skrti kad vole,

dok mi ponos imamo s time.

Ja poklanjam sve iz duse svoje,

I nikad vise ne zalim za njime.

Ja vidim da se ti boris,

sam sa sobom I lazes sebi.

Aja necu da ti pomognem ,

jer I ti meni pomogao ne bih.

Ti cekas da padnem na koljena,

i molim za mrvu ljubavi tvoje.

Ne vidis dusu kud luta pustinjom,

jer si uzeo sve sto je moje.

Poraz I ponos koji te rusi,

budi muskarac barem u tome.

Priznaj da volis a'li krijes,

ak to uradis olaksaces srcu mome.

Author Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *