جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Grlih te gladnu

Poniko u tebi kao plavi cvijet,

Mladost  mi bijase lijepa I draga,

Ko nigdje do sada sto je bila,

Ne zamisli nikad da ima ista ljepse od tebe.

Da sunce kao tvoje ne sija,

Da oblake u tebi   mogu svojim  rukama dohvatiti ,

Tako mi se cinilo Bosno moja plemenita.

U tebi odgoji svoje evlade ,

svoje junake,

 S kojima se ponosim  tudjim svijetu.

Jer su zapecatili tvoj duh I tvoju kulturu,

U svojim grudima cuvaju je.

Nikad ne znadoh da ce se tudja zemlja kititi mojim blagom,

Koje rodi I odgoji u tebi slavnoj I slobodnoj,

Bosno moja moj ponosu.

Grlih te svojim premrzlim rukama,

Grlih te  gladnu, zednu  krvavu i hladnu,

Ruke su mi bile od blata I od krvi.

Ali si bila lijepa i draga,

Nikad ne bijase kao tudja zemlja,

Bosno moja ne prezaljena.

U tebi mi bijase ponekad dusek i jastuk ledina tvoja,

Ali mi se dusa odmori I nista me ne nazulja.

Tvoji mi mirisi mirisu cak I sada,ostali su u meni,

Jer u tudjoj  zemlji nista ne mirise na merhamet,

Kao u tebi Bosno moja mirisna.

Nikada me  pcela  ne ujede  kao  dok sam bila u tvom okrilju ,

Ovdje je nikad I ne vidjeh.

Nikad mi ptica ne zapjeva jutarnju pjesmu,

Dvadeset I kusur godina necu ezan sa munare.

Tudja  zemlja je lijepa ali je gorka,

Nije slatka kao sto si ti Bosno moja.

Ne zovnu svoju konu na jutarnju kafu,

Kao nekad u tebi I ne isprica joj svoju tajnu pricu a I ona meni.

Sve se negdje zamrzlo,

Sve cuvam kad ti navratim da ti kazem,

Sabah hajrula Bosno moja prkosna, ponosna I ne pokoriva.

Da odledim zamrznuto u svojoj dusi,

Ne vidjeh nikad ni konjanika,

Koji ponosno jase sa barjakom u ruci.

I ponosno klice Bosno  Bosno,

Sve osluskujem da mi se makar u snu dogodi,

Da mi se led otopi ,da rijeka poplavi.

Da poplavi sve sto  crnilom zagadi ovi svijet,

Sacekaj me da da ti se vratim,

Da te zagrlim tako cistu, toplu I meni dragu.

Sapranu od krvi I blata,sa suzama majki,

Koje izgubise svoje evlade.

Da jauknem da se gora trese,

Da ti kazem da sam dosla da  umrem u tebi,

Prkosnoj I ponosnoj.

Zaklecu svoje evlade ,sto se u tebi rodi da u tebi i umire,

Bosno moja majko ne prezaljena.

Autor :Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *