جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ne zovi me



Rekla sam ti ne zovi me vise,

Necu ti se javiti nikada.

Moj telefon za tebe ne radi,

Moja dusa tebi se ne nada.

Kad izadjes iz mog srca dalje,

Moj imenik tvoga broja nema.

Potpuno su oni izbrisani,

Potpuno je promjenjena

 tema.

Trazi mjesto gdje ti ima bolje,

Ne brini se sta ce sa mnom biti.

Sjetices se naseg starog mjesta,

Necemo ga vise posjetiti.

Ne okreci kad ti bude tesko,

Naviko si da ti lijecim rane.

Navikni se u patnjama svojim,

Ja cu sama provoditi dane.

Nek I meni nekad bude tesko ,

Ali ti se necu obratiti,

Ja  ne zelim da me razocaras,

Kunem ti se da ce tako biti.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *