جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

NEŠTO VRI

Ibrahim Ibrahimovic

Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina

NEŠTO VRI

(Rima na I)

Kraj rijeke, na obali

stara krčma se dimi.

A u krčmi,

muzika trešti,

krčmarici,

ljepotici,

cvjetak u kosi,

sjajne joj oči,

bujne joj grudi,

ona vino toći,

meni...

tebi...

Dan cijeli,

sve do ponoći,

vino mi toći,

krišom gledi,

pa se nasmiješi...

A u meni,

nešto vri,

ne mogu odoljeti,

toj ljepotici,

stalno ću dolaziti,

rujno vino piti

zadnji dinar potrošiti...

Noćas ću je vani,

izmamiti,

crnu kosu zamrsiti,

rujne usne poljubiti...

A ako će me zgromiti,

Grom odmah nek' me zgromi!

    Celje 1972 godine


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *