جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Sirota sam

Povedime u odaje svoje ,

Da ti vidim tvoju staru majku.

Da joj ruku ljubim s postovanjem ,

Ne bi li me uzela za snajku.

Ja sam mlada necu joj se svidjet,

A ona te zeli ozeniti.

Ja cu gledat da joj kupim dusu,

I naj ljepse sve cu joj pruziti.

Ne bi li se ona promjenila,

Mojim sarmom i plavim ocima.

Kad pogleda to bogastvo  moje,

Nece moci odoljeti njima.

Nista nemam od bogastva drugo,

 Moje ruho za mnom nece doci.

Sirota sam ona mora znati,

Niko mi ga spremit nece moci.

Al je moja dusa sve bogastvo,

Cijenit cu je kao majku svoju.

Kupit cu je s karakterom svojim,

Ko sto ne bih mozda malo koju.

Autor Dervisa Grabus Colakovic

08/12/2021

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *