جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ti me ne osjetis

Provirim nekad da vidim kako ti je,

Ti me ne osjetis a ja te gledam.

Bez obzira na sve sto mi je sveto,

Ja  opet svoga ponosa neda.

Nemoj nikad suditi nikog,

Jer neznas nikad nicije boli.

Neko kad voli ne umije kriti,

A  neko to bas sakriti voli.

Znas li ocjeniti iciji stav,

I prepoznat u tom naj bolju zenu.

Dusu joj citaj I nista vise,

U njoj ces otkrit svu ljepotu njenu.

Ponosne zene stava se drze,

I ako kroz vatru  bosim nogama gaze.

One se vjesto nose sa time,

Da nikog ne povrijede one dobro paze.

Naj teze je biti ne odredjena licnost,

Okrenut ledja povrijedit druge.

U tome neces nikad biti srecan,

Niti ces se ikad rijesiti tuge.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *