جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

UGASLE SU NJENE OČI

Ibrahim Ibrahimovic

Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina

UGASLE SU NJENE OČI

Iznenada,

slućajno,

u sred grada,

ugledah je,

par koraka,

od mene.

Ide prema meni,

obrazi rumeni,

kosa crna,

smeđe oči.

Korača ko srna,

prelijepa, mlada,

prvi put

osjetih tada,

da sam manji,

od makova zrna.

Zapitah se,

kako prići,

ljepotici koja

na anđela lići?

Od stida me

rumen oblila,

vidim da se

ona odvojila,

uspio sam

progovorit' tiho:

"Draga curo,

bi li moja bila"!?

Pružila mi ruku,

rekla: "Emina"!

Šetali smo tako,

oko pola sata,

dadoh joj sat,

i lančić od zlata.

Klela se ona svakoga trena,

klela se tako svaki dan,

da će biti poštena žena,

to joj bješe najveći san.

Doš'o vakat i naše vjenčanje,

želje ostvarene, moje i njene,

život skladni počeo je teći,

u ljubavi i beskrajnoj sreći,

čvrsta ljubav bješe među nama.

Djelili smo i radost i tugu,

nikad nisam poželio drugu.

Za sedam godina,

rodi mi Emina,

dvije kćeri i sina.

Voljela je mnogo čega,

ali život više nije.

Oboli mi moja draga,

prestala je da se smije.

Ali jedne crne noći,

baš na četrdesetu godišnjicu,

odvezoh je u bolnicu.

Telefon zvoni treće noći:

"Gospodine, moraš doći,

ugasle su njene oči,

umrla ti draga, umrla Emina"!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *