جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Sanjala sam

Jutros me je zora prevarila,

Ja se njoje nisam jos nadala.

San sam snila u dusi me boli

Nikome ga nisam ni kazala.

Sanjala sam  da mi svati idu,

Ja sam svunoc ruho pakovala.

I darove za dragoga moga,

I njemu se cijelu  noc nadala.

Gledala sam da ne vidi niko,

Jer bih meni pute preprecili

Ja to ne bih nikad oprostila

Kada ne bih mi zajedno bili.

Ja te ceka da mi se pojavis,

Al ti tvoja majka ne dozvoli.

Ona ti je snahu zagledala ,

A za mnom te tvoja dusa boli.

Nek je majka I neka je volis,

Ne dozvoli da ti bira srecu.

Ti me neces nikad preboljeti,

Ni ja tebe za tobom umrijecu.

Autor:Dervisa  Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *