جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Pozuda tvoja

Tvoje mi srce postade skroviste,

U njemu se osjecam kao u svili.

Ti mi pruzi nesto sto ce trajat za uvijek ,

Nemoj nikad dozvolit da se sreca ugasi.

Neka sam prognanik nije mi zao,

Jer mi to mjesto potpuno prija.

Kao ptici u gnijezdu svome ,

Niko me sem tebe ne dodiruje.

Pozuda tvoja I dalje traje,

Nikad se netreba razocarat u

 proslost.

Kada mi prija ono sto mi pruzi,

 Ja zelim da ostane zauvijek.

Nekad je vazna sekunda srece ,

Uljepsate  potpuno  da dugo trajes.

Dusu ti promjeni osmijeh  ti izmami,

Osjecas se kao biser u skoljki.

Neka me tamo toplo mi je I sigurno,

I tebi je isto tako sreca te miluje.

Opusti se ako ti nisam nemirna,

A mislim da nisam oci mi tvoje govore.

Ponekad  me dotakni sa njeznim prstima,

Probudi me ako budem zaspala.

Nije mi tjesno nisam umorna,

Otkucaji tvoga srca mnogo mi prijaju.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *