جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Galib Puskar

Ja nisam pjesnik



samo sanjar i svjedok istine

volim sve dobre ljude punog srca ljubavi

grickam danima lisce penjačice koja put trasirala pored mog prozora

zaboravio sam plakati

a za smijanje nikad cuo nisam

uz drugare malo mi je bolje

ali bol i samoca me razdire

u meni budi nemire

koji me do otoka dobrih dusa vode

nije sve tako lose uz malo volje

mnogi bivsi se prebole

kosa sijeda

raste bez problema

ruke drage moje mezimice grle

i stalno im hrle

ubi me gravitacija i sive boje

u nocima mjesecine

cuvate mir i prijateljstva

to su nesa nasljedna blaga

Vjerujte vizionarma koji uz vas dah plove

oni istinski vole

volite bilo bilo koje koze ljude

imaju i traze sansu da prezive

hajmo svi potrazi ti mir za djecije  tuge

ne u radimo li to

generacija smo price suplje

A tako je puno ima....

Kenny


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *