جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

PRAPË JU DUA!

Sa i dua pëllumbat pendë bardhë,

Ishin ata që mbuluan hapsirën,

Evropën e plakur e tronditën në themele,

Ata i rrëzuan dhe muret e Berlinit!

Evropa u struk në strofullën e saj,

Nga shpërthimi i oleos  së fuqishme,

"E duam vëndin si gjithë Evropa"

Ballkani  gjysma-gjysma, politika të kota!

Ranë dinastitë kudo në lindje,

Dinastitë ngrihen mbi lumenjë gjaku,

Të reja u ngritën,princërit u bënë pëllumba,

Më shumë u tkurrë Evropa e mplakur!

Sa gjak është derdhur,në tridhjetë vjet,

Dinastitë lulëzojnë,princat u bënë mbret,

Pëllumbat që i desha aq shumë,

Humbën pa nam e nishan,se di ku janë!?

Ëndërruam, të bukurën, të thjeshtën,

Një jetë me më pak brenga dhe halle,

Me prapësitë,rininë në mes e këputën,

Mos hesht, po heshte më mirë merr malet!

Pranvera erdhi, pëllumbat s'bëjnë më pikjatë,

Fluturojnë lartë në kaltërsi,na numëro po munde,

Dhe të dua si numëroj dot,pres të vijnë dallandyshet,

Sa janë ndonjëra patjetër do më thotë!

Prapë ju dua,pa njolla në krahët tuaj,

Më merrni të fluturoj bashkë me ju,

Të shoh hënën si vallëzon mbi tokë,

Ndoshta ja mbushim mëndjen Evropës,

Ti kujtojmë pa ne ti s'rron dot!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *