جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

SA MNOM OSTANI

Ibrahim Ibrahimovic

Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

SA MNOM OSTANI

(Rima na I)

Sa mnom ostani,

nikud ne idi,

vrijeme ne gubi.

Čudni su ljudi,

većinom su dušmani.

Sa mnom ostani,

drugog ne traži.

Hajd' u carstvu ljubavi,

carica moja budi.

Prijesto ću ti sagraditi,

u sred srca, u sred grudi.

Ja ću tvoje ropće biti,

dvoriću te sve do smrti!

Sa mnom ostani,

život je prevarant veliki,

može da te prevari.

Ne slušaj tuđe laži,

srce pokloni,

onom što te istinski,

istinski ljubi.

U velikoj ljubavi,

i pravoj sreći,

uživaj sa mnom

i ćuti.

Sa mnom ostani,

voli me, voli

sa mnom budi,

srce pusti,

neka te vodi.

Ne lažno_istinski,

istinski me voli,

i radi, radi,

što ti duša želi.

Sa mnom ostani,

sa mnom se veseli,

radosnicu suzu pusti,

sreću pored mene nađi,

i pusti, pusti,

da se ljubav rodi.

Sa mnom ostani,

zaštitnik tvoj ću biti.

Voli me, voli,

uživaj u ljubavi,

malo se dreći,

riječi štedi,

sa mnom ostani,

sa mnom ostari!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *