جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

علشان خاطرك

شعر الاستاذ /طلعت مجاهد

علشان خاطرك

عمري ماخاصمك

حتى ثواني

مانا قلبي ياما

شاف قبلك

لكن انت حبك

شئ تاني

ياكل الماضي

والحاضر

ياربيع عاش

عمره بيهواني

مين قال إن أنا

ممكن اسيبك

حتى ثواني

الشوق أنا شوفته

في نور عينك

بينده  تعالى لي

هنطفي لهيب

الشوق واكتر

ياكل أمالي

خليك على طول

دايما جنبي

إياك تبقى

ياعمري أناني

مين قال إن أنا

أأقدر أبعد عنك

حتى ثواني

الهجر ياما

قاسيت منه

كتير زودحرماني

وانا عشت

أحلم بيك عمري

تبدد خوفي

تبقى أماني

مين قال إن انا

أأقدر أبعد عنك

حتى ثواني

تعالى أوام

سيبك منهم

دول شياطين

ياروحي كرهانى

ياله انا وانت

نرجع احلى سنين

العمر الماضي

يبقى ربيعي

هو ربيعك

ومنشوفشي خريف

من تاني

تيجي الفرحه

ويا البسمه

والأحزان طبعا

تنساني

-----------------------------------

شعر الاستاذ /طلعت مجاهد

ج مصر العربية أجا دقهليه


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *