جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

جوه المشهد

شعر الاستاذ /طلعت مجاهد

انا جوه المشهد

مش براه

ومعاكي عمري

مااقول الآه

أنا فرع ف شجرة

خير زرعاه

أنا طفل اتربي

ف حضنك آه

وشرب من نيلك

نور و حياه

أنا طالب شايل

كراسه وتاريخك

أبدا يوم ماانساه

انا دكتور سهران

في المشفى

لولاكي ماعالجت الآه

أنا عامل عاشق

لمصانعك

وآلاتك صوتها نغم

راسخ  في وداني

محلاه

انا شيخ وأمام

جوه المسجد

بدعي للحب

وتوحيد الله

أنا نجم و داير

في مداره

لوحاولوايغيروا

مساره

عن حبك

أهلا بالموت

وانا وياه

بكنوز الدنيا

انا ماهابيعك

أنا شمسك ضلك

وربيعك

أنا فرحك ايوه

وتغريدك

اتعذب لو زاد

تنهيدك

لو بالملايين ملوا

ميادينك

وحوشنا بالساحه

تزينك

وترفع رايتك

فوق عاليه

ولا أي جبان

مره يهينك

يانور الكون

وبهاه وضياه

---------------------------------

شعر الاستاذ /طلعت مجاهد

ج مصر العربية أجا دقهليه


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *