جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

 

Citacu te uvijek

Ti si moja pjesma napisana perom ,

Sto slovo po slovo pisem svakog dana.

U hartiju stavljam I sa njima pricam,

Ali nece nikad biti ispjevana.

Ne mogu dozvolit da se neko sluzi,

Sa onim sto volim sto je meni sveto.

Ne mogu te nikad nikome poklonit,

Bilo bi mi onda pravo oduzeto.

Ovako te mogu pogledati uvijek,

Dotaknuti nekad I osmjeh ti dati.

I ti ces se uvijek osjecati srecno,

I u srcu svome mene ces imati .

I bice ti uvijek  pored mene lijepo,

Jer sve sto je drago nikad se ne brise.

To ostane uvijek trajna uspomena,

Zato s tobom zelim provesti sto vise.

Nikada ti necu ni naslov da stavim,

Ti ces biti za me pjesma bez imena.

Citacu je uvijek  s pocetka do kraja,

I nikada nece bit zaboravljena.

 Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *