جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Fatbardha Berisha Budini

Titulli:Gjumi.

Gjumi është balsami i ëmbë i natës kur mendimet fluturojnë.

Sytë na mbyllen me gishta të kujdesshëm ëngjëllor.

Sytë tanë  të kënaqur ose të trishtuar dritës i largohen,

duke u enduar në harrimin hyjnor.

Gjumi është qetësuesi më ëmbël nëse vjen i mbarë,

i mbyll në qetësi sytë e mi guximtarë.

Pres një Amin kur shigjeta më janë vërtitur,

përreth shtratit tim mëshira është duke dremitur.

 Më pas vjen shpëtimi se dita do të shëndrisë në vazhdimësi,

koka në jastëk  më largon trishtimin.

Zotit i lutem të më shpëtoj nga këqijat që sjell nata,

dhe vulos shpirtin tim me rizgjimin që më sjell dita.

Fier/23/11/2022

Albania

Autore:Fatbardha Budini.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *