جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Celikom okovana



Kad noc utihne I zvijezde  zasjaju

Onda me trazi u svojoj blizini,

Mozes me prepoznat samo po uzdahu

Gdje patim sama u nocnoj tmini .

Patim ja a ti mi ne vjerujes

Proganja me ceznja al ti ne kazujem,

Kao ptica zamrla glas mi se ne cuje

Zatvorena u tisini moja dusa robuje.

Celikom okovana i  nije mi tjesno

U srcu tvome koje za mnom pati,

I ti si zakovan negdje duboko

Al to ti nikada ne smijes znati.

Ne dozvoli nikada da nestane sto volis

Kao sunce  sjajno kada ga oblak prekrije,

Uvijek  ces patiti i proklinjat sebe

Sto volis a ono ti dostupno nije.

Izgubljeni zajedno patnja nas steze

Nikako dalje pomaka nam nema,

Ti cekas mene ja cekam tebe

Neznamo sta nam sudbina sprema.

Autor:Dervisa Grabus

22/12/2022

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *