جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

 

A ja mlada

Tjesan sokak a ja cura mlada,

Kud god krenem momci

 namiguju.

Moja bluza skopcana do grla,

Gledaju me i svi uzdihuju.

Raskopcaj je tako ti Allaha,

Svima su nam oci nase zedne.

Svojim stasom sviju si zanjela,

Zelje su nam svima samo jedne.

Da vidimo djerdan oko vrata,

Lijepi djerdan i bisere bijele.

Ispijemo rosu sa usana,

I obraze ljubimo ti vrele.

Da vidimo tvoje lice bijelo,

Lice bijelo nikad ne ljubljeno.

Tvoje oci kao plavo more,

 Boze dragi kom je namjenjeno.

A ja mlada kao gorska vila,

Smigam im se ne pristajem na to.

Nek im dusa sva od zelje gori,

To je meni sve od Boga dato.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic

12/3/2023



Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *