جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ono ce te posjetit na mene

Mogu li ti reci nesto tajno,

Koliko su samo zelje moje.

Da navratim do tvoje kapije,

Da posadim cvijece razne boje.

Neka raste kraj tvoje kapije,

Neka cvijeta nek ti zivot krasi.

Znadem da ga volis gledat cesto,

Osjecas se kao sa mnom da si.

Ono ce te posjetit na mene,

Boja mu je kao moje lice.

Dotakni ga lakse ce ti biti,

I sjeti se svoje djevojcice.

Znadem da ti nekad tesko pada,

Sto ne mozes imati sto zelis.

Ja sam s tobom ali me ne vidis,

Mozes sa mnom tugu da podjelis.

Da me taknes kao njezno cvijece,

Da me taknes i da me mirises.

Miris ce ti doprijeti do duse,

I lakse ces pjesmu da  mi pises.

Razni ce mu cvijetovi procvijetat,

Kao moji obrazi rumeni,

Nedaj nikom da ti ga ubere,

Cvijetovi su moji zasticeni.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic



01/3 /2023


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *