جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

Samoća

Vraćam se u okrilje svoje samoće.Vraćam se kao ptica koja je davno poletjela nadajući se da će pronaći nebo ljubavi.

Letjela je pokraj sretni i zaljubljeni.Uvjek je bila sretna kad je vidjela kako se drugi vole.

Nadala se,skupljala snagu i letjela,visoko i daleko.I kad je doletjela do kraja,shvatila je da je veoma umorna.Još uvjek je bila sama.

Vraćaš strepnju i treperiš kao košuta, što je sama na izvoru

bila, što je sama izvorsku vodu pila i svoj lik u vodi gledala,

kao nekadašnju sreću, što je zajedno sa zvjerima djelila isti

strah.I.....napokon sam umorna od života,od letenja,od traženja,

pala sam u moje gnijezdo koje sam gradila u divljinama na kamenim liticama.Gladna i iscrpljena odlučila sam da se odmorim.

Odmorim od nadanja,traženja i čekanja.Vjerovatno je to moja sudbina.Možda ponovo skupim snagu kada se odmorim,da stanem na rub svoga gnijezda

i odatle promatram noćno nebo i sjajne zvijezde u kojima se ljubavi gnijezde.Vratit ću misli djetinjstva i poletjeti prema pučini mora što se plavi kao zaboravljeni san.

Sletjeti ću na granu pokraj obale i promatrati beskraj.

Gledat ću zaljubljene parove što grleći se hodaju po pijesku obale

bosi,grijući svoja stopala i svoja srca.Promatrat ću kako gaze po mojim snovima,jer u pjesku,na obali,još spava Sunce kao izgubljena nježnost.

Skrivat ću sebe u blijedom osmjehu.

Skrivat ću laži kao tajne i pit ću snove koji me lagano truju.

U meni će se ogledati ljubav još nerođenog anđela.

Ogledat će se u meni tama ne

prolivenih suza.

Vratit ću svoje sećanje i svoj strah.

Nikom neću reći da li sam stvarni život, da li sam stvarna sreća, ili sam samo,samo

dim nekog davno sagorjelog

vremena...Emmiliy





***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *