جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Fadila Liđan Murić

PREVARA

Zbog naših prošli,sretni dana,

zbog kuće koju domom sam zvala,

zbog onog što bi svijet pričao o nama

pristala sam da budem prevarena žena.

Zbog obećanja što jedno drugom da'' smo,

da djeca ne pate što zajedno nismo,

zbog nade da će nekad biti bolje

opraštala sam sve prevare tvoje.

Prolila sam  suza sam Bog zna koliko,

jecaj s mojih usana niko nije čuo,

sad kad kidam lance slomljenoga srca

kažu da od mene gore žene nema.

Da mi za svaku suzu ružu pokloniš,

i moj svaki uzdah u pjesmu pretvoriš,

da klečiš ispred mene i ponizno moliš,

nikad ti više oprostila ne bih.

Autor: Fadila Liđan Murić


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *