جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

SNOVI MI

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

SNOVI MI

(Rima na I)

Još uvijek su mi

snovi,

snijeg bijeli,

stopala tvojih tragovi,

odlazak tvoj

one zimske noći...

Stajao sam nijemo gledajući,

tvoje ime vrišteć' u sebi...

Skamenilo tad' sve se u meni,

moje srce bilo je u tuzi...

U  koracima nestala si,

u daljini,

izgubila se u gustoj izmaglici.

Još uvijek su mi,

snovi,

snijeg bijeli,

stopala tvojih tragovi...

Prošli

su mnogi,

dani

i

noći,

još će ih biti,

još ću sniti...!

Srce me boli,

u njemu rana krvari.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *