جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك
عالميFadila Liđan Murić

U SUMRAK JE RUŽA ZAPLAKALA

 

U SUMRAK JE RUŽA ZAPLAKALA

Fadila Liđan Murić

Autor:Fadila Liđan Murić

Bosna i Hercegovina

Bosanski jezik

U SUMRAK JE RUŽA ZAPLAKALA

Ružu mi je dragi darivao,

dajuć ružu meni govorio:

"Evo ruža a i ti se spremi

svatove ću po tebe dovesti."

Tri sam dana dragoga čekala,

rumen ružu kraj srca čuvala.

Presta ruža svoj miris da širi

Uvenuše njene nježne lati .

U sumrak je ruža zaplakala

i kroz suze tiho šaputala:

"Ne čekaj ga za drugoga pođi,

da ne veneš ko ja u samoći."

Vene ruža sa njom venem i ja,

od sevdaha osta rana živa.

Ne dolazi dragi nit se javlja,

zaboravlja obećanja dana.

Autor: Fadila Liđan Murić

05.05.2023.god.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *