جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

I DOK SAM...



I dok sam ti svoju ruku pružala kroz nepreglednu daljinu,da me odvedeš što dalje od ove nadnaravne,čak i mitske predaje zarobljeništvu,nisi je vidio,

olako si otvarao vrata kroz koja se nisam usudila vraćati.Išla sam naprijed nesigurna,zatvorenih očiju i osjećala da sam jedno izgubljeno zaljubljeno biće..

Bio si jutro moji jutara

dan mojih dana

noći mojih snova...

I nestao si,odnio si sve sto se ljubav zove..

Dok proljetna večer prebire po sjećanju,zbraja i oduzima ovo naše kratko vrijeme,

kroz kičmu mi prolazi drhtaj.Poželim sok od ljubavnog cvijeta,onoga znaš,koji je otvarao prozore ovog proljeća da sunce uđe i ugrije našu dušu,a umjesto toga naglo dođe zima prepuna leda u kojoj smo se tako zamrzli....emma..


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *