جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

KORAČAM

Izmjenjuju se dan i noć,polako od jednih vrata odmičem dok se drugim približavam..

Sreća je,počelo je ljeto,nema jutarnji magli koje se provlače kroz pukotine moje duše..

Ne trebam razmišljati kako da ukradem koju zraku sunca i ugrijem promrzlu dušu.

Nisam toliko snažna koliko izgledam.

Misli su te koje me truju,

jako sam svjesna,

ali trebam proći još dio puta da slike izblijede.

Misli mi polako uzimaju život.Poput robota odrađujem dane..

Dok me prati njegova sjena..

Oko sebe rijetko čujem smijeh ljudi..

Odsutna sam...osjećam da se usred ljeta ugnijezdila velika hladnoća u meni

u srcu i duši...nisam mislila da će

biti tako...

...znaš...ta ljubav koja nema fizičkog dodira,a prisutna je

e baš od te ljubavi se najčešće zalediš...

emma


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *