جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

ابراهيم عبد الفتاح شبل

أنا بعشق الكون بجنون


أنا بعشق حبيبي حنون

أنا البحر  زي ما يكون

أنا الكلام وانا السكون

أنا القلب ضي العيون

أنا البرهة جوا السنون

أنا الشمس بيك مفتون

أنا وحنيني  بلف  الكون

انا قيس أبات  محزون

وليلي عروسة لميمون

أناجميل صوتي مسجون

وبثنية غلبها فياالظنون

أنا أيوب صابر ع الشجون

وناعسة صبره بقلب حنون

أنا حسن بغني الحلم يكون

ونعيمة  أية حسنها بجنون

انا مهران فتى الفرسان

وعشقي للجمال ألوان

أنا ياسين صائد الغزلان

وبهية في حبها الأمان

أنا فارس فيك يا زمان

كاتب أسمي ع الجدران

أناعاشق نجوم الليل إنسان

مشدود كما اوتار عود فنان

أنا بغني كالبلب ع الأفنان

داب من الحب صار غلبان


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *