جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

قصيدة في النهاية

أبو كريم


في النهاية

 انا صنت اللي كان بيننا

وصنت عشره السنين

بس عندي ليكي كلمتين

 انا مش بتاع حداد على اللي مات

 انا نار تحت الرماد  على اللي فات

انا صخره مابتكسرش وكل ضربه بتديها ثبات

بالنسبه ليا

القلب مليان وجع

ولسه بيعافر

 يمكن يجيء اليوم

 ويلاقي فيه الوجع اسافر

انا راضي ب قسمتي

 ولو في يوم سالوني

عن حبك لي

هاقول خلاص خلص عليا

ومعدش فاضل

حاجه فيا

خلتيني اشوف الواحده

 احنا اهون علىا منك

 انا خلاص هاروح وهاسيبك

من اللحظه ديت

اسمعي انا مش حبيبك

انا هابعد خلاص

 وانت روحي

 شوفي سكتك

ده انا عندي

 اني اموت

 ولا نسيبك تؤذي

 ده وجودك اصلا

من البدايه كان اذيه

 ما كانش قلبي مصدقك

ما كانش ذنب

ان فضلت جمبك

يا خساره والف خساره

على القلب اللي حبك

وخاب ظني فيكي

وطلعت زي ما فكرك

 من البدايه

 الاناني

 الاناني اللي باع

 اللي خان

اللي يكسرني

 وسابني تائه

 انا وقلبي

 امشي في حالي ودنيتي

 كالدراويش

انا اديتك عمري كله

 وانتي اديتيني غدر وخيانه

طب خانتي ليه

بعاتي لية

 دي ده انا ما استاهلش

كل ده منك

 ليه تتخلي بس عني

ده انت معي شفت كل خير

 ما شفتش مني في يوم حاجه وحشه

 ليه يا قلبي جرحك وجعني

ومين بس هيسمعني

 ومين هيطبطب عليا

  اسمع يا قلبي

 ما فيش جوايا مكان الوجع ثاني

 خلاص فاض بيه

 في النهايه خ

انا عملت معك خير كتير

في كل اللي كان

بس اعمل ايه في اللي خان

كلماتي والقائي

ابو كريم


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *