جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

الشاعر / إبراهيم عبد الفتاح شبل

أنا بعشق

أنا بعشق الكون بجنون

أنا بعشق حبيبي حنون

أنا البحر  زي ما يكون

أنا الكلام وانا السكون

أنا القلب ضي العيون

أنا البرهة جوا السنون

أنا الشمس بيك مفتون

أنا وحنيني  بلف  الكون

انا قيس أبات  محزون

وليلي عروسة لميمون

جميل صوتي المسجون

وبثنيةمغلوبه بالظنون

ايوب صابر ع الشجون

وناعسة  بقلب حنون

حسن يغني مهما يكون

ونعيمة حسنها فتون

مهران فارس الكون

وعشقي للجمال ألوان

ياسين صائد الغزلان

وبهية في حبها الأمان

أنا فارس فيك يا زمان

كاتب أسمي ع الجدران

عاشق نجومك بلا بهتان

مشدود كاوتار عود فنان

بغني كالبلبل على الأفنان

داب القلب بهواك يازمان

الشاعر / إبراهيم عبد الفتاح شبل


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *