جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

أنا مصري

------طلعت مجاهد-------------------------

انا  ابن الايدين

الشقيانين

انا اللي ياما

سَرَحتْ غيط

وراحِتْ لوابور

الطحين

انا الوفي للارض

على مر السنين

انا اللي كاتب ع الحيطان

انا ابن مين

انا ابن مينا وابن احمس

وابن رمسيس وتحتمس

وابن ناصر وابن حسني

وابن ساداتنا الامين

انا ابن من كتبوا التاريخ

وسجلوه في كتاب

الخالدين

انا ابن سعد وابن كامل

وابن عرابي وابن كل

المخلصين

انا ابن مصر وأهل

مصر

علموني أعشق ترابها

وأهلها الطيبين

وامسك سلاحي وارفع

رايتها

مهما كان العدو دا

يبقى مين

عرفت ياخاين وبايع

بلادك

انا ابقي مين

أنا ابن الازهر والحسين

والسيده وابن كل

الصالحين

----------------------------------

شعر الاستاذ /طلعت مجاهد

ج مصر العربية أجا دقهليه



***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *