جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Boli me ubod svaki

tvoga oka

Mogu li ti perom po dusi da saram,

ona i onako pripada

meni.

Osjecam je sada u rukama svojim,

ti si je vec poklonilo samo jednoj zeni.

Neka je na izmaku hocu da je cuvam,

i da ponjoj saram ono

sto ja zelim.

Ne osjecas boli njezne su ruke,

ako imas rane ja cu da ih zacijelim.

Proganja me ceznja nikom ne kazujem,

boli me ubod svaki tvoga oka.

Premzla masta hoce da ozivi,

i ona dolazi negdje iz duboka.

Kradljivce ne volim koji srce kradu,

al za tebe I'ma neko opravdanje .

gazis i trnje i krv ti lije,

neces da odustanes ni vise ni manje.

Gledam te u mraku u dubokom snu,

Kako sanjas njezne dodire moje.

Budi junak mislim da mozes,

I onda na kraju sve ce biti tvoje.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *