جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Mislis  da ces biti sretnik

Ne odlazi nikud ja te molim,

zar  da napravis grijesnicu  od mene.

Zar nije grijeh zaboraviti,

a tebi posvetit sve dane provedene.

Mislis da ces biti sretnik,

sto mi nanosis na oci tamu.

Sto ne vidim kuda hodam,

nekad ne prepoznam ni sebe samu.

Sto mi pretvori noci u dane,

ti se sigurno ponosis  time.

Ne volim takvu bahatost tvoju,

mozes mi ,slobodno zaboravit ime.

Neka sam sama u tisini pustoj,

pisacu ti pismo po sivom lugu.

Ako se i kad navratis  procitaj,

da sam ti pisala kao svome drugu.

Nemoj mislit da me patnja rusi,

nekad je bolje osudjen biti.

U samoci patit I gledati srecne,

ako mozes uradi i  ti.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *