جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

 

O istini sto nisi laz



O istino sto nisi laz,

da te spakujem u kofer stari.

Da se napravim da ne postojis,

da mi nista osjecaje ne kvari.

Ne bih te nekad pogledati mogla ,

a nekada si mi toliko

 draga.

Udomila bih te kraj srca svoga,

nebih ti dala da izadzes preko praga.

O istino sto nekad lazna nisi,

da dragi ljudi nikad ne umiru.

Mozes mi slobodno u oci pogledat,

necu te sudit zivi u miru.

Ne bih te nikad osudila zato,

jer sto je drago da nikad ne ide.

Pa makar ja I grijesna bila,

neka samo moje oci ne vide.

U tim te istino ne bih pozeljela,

pa makar ti na mene  I ljuta bila .

kad bih vidjela koliko patim,

i ti bih meni sve oprostila.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *