جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

PORUKU PRENESI

Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina

PORUKU PRENESI

(Rima na I )

Danas ćeš je vidjeti

druže moj stari,

danas joj reci,

bolestan sam od ljubavi,

zbog nje ču umrijeti.

Pozdravi je, pozdravi,

druže moj stari,

na mene je podsjeti,

reci  joj, reci,

ostala je u meni,

ne mogu je preboljeti.

Nekad smo se silno voljeli,

jedne davne jeseni,

na vjernost se kleli. ..

...a padali su kesteni. ..

Bili su prazni

svi parkovi,

bila je ruka u ruci,

suštali su,šuštali,

suhi

listovi,

pljuštali su,pljuštali,

vreli

poljupci. ..

Sudbina nas rastavi...

Reci joj reci,

druže moj stari,

još je srce žali,

velika tuga me prati.

Sada kad smo sami ostali,

reci joj, reci,

druže moj stari,

neka mi se vrati,

da me malo razveseli,

da kraj mene ostari...

Poruku prenesi,

druže moj stari,

i kaži joj, kaži,

na istoj sam adresi.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *