جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 Dervisa Grabus Colakovic

Dobro smisli

Zasto si mi dolazio

kasno,

pod pendjerom cvijece pogazio.

Zasto nisi kucnuo na pendjer,

kog se bojis od kog nisi smio.

Sto me nisi bolan probudio,

moja majka nista cula nebi.

Zasto si me tako ostavio,

srce moje vjerovalo tebi.

Ostavi me da ti stope gledam,

gdje si stajo gazio po cvijecu.

Nemoj mislit da je meni lahko,

nikada se pomiriti necu.

Ljubomora mene tako steze,

I ja mislim da ti drugu pratis.

Kada ides sa pendjera moga,

mislim da ces kod nje da na vratis.

Dobro smisli kada krenes meni,

nemoj da ti srce dalje luta.

Jer te cekam istinu ti kazem,

rekla sam ti vec hiljadu puta.

Autor : Dervisa Grabus Colakovic



***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *