جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

KAD ME MAJKA ČVRSTO ZAGRLI

Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina

KAD ME MAJKA ČVRSTO ZAGRLI

(Rima na I )

Tiho veće polako dolazi,

zadnji trak sunca nesto' u travi,

veseli čoban svoje stado goni,

suton rumeni, sunce zalazi.

Poljskog cvjeća vjetar miris nosi,

sa planine mir polako slazi,

sam stojim na našoj livadi,

gledam kako dan prolazi.

Zavičaj moj već uveliko spi,

u noći jedno svjetlo gori,

to je moj dom, moj dom topli,

kuća stara, pred kućom orah stari.

Dugo već  nisam dolazio kući,

pitam se,kud me život vodi,

odgovora nema, odgovor ne dolazi,

majci mojoj srce će pući.

Jedna suza u oku se cakli,

miluje  mi lice vjetar topli,

i suzu on će  da osuši,

kad me majka čvrsto zagrli.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *