جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

 

Moja svilena nit

Moja nit je tako predugacka ,

ni u jedno klupko nece stati.

Ona meni izlazi iz duse,

cijeli svijet cu sa njom omotati.

Vrijednost  joj je tako prevelika,

i  u njoj su razlicite boje.

Svaka boja ima svoju vrijednost ,

svakom srce porucuje moje.

Svilena je za vas prijatelji,

I mehka je kao moja dusa.

Sviju cu vas s njome  uvezati,

da vas sviju moje srce slusa.

Srebrena je mojima naj drazim,

jer ne zelim da I'm lahko puca.

S njome bih ji omotala sviju,

da za sviju moje srce kuca.

A zlatna je da uvezem ljubav,

dragih ljudi oni sto se vole.

Da zajedno jednom dusom disu,

da rastanak nikad ne dozvole.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *