جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

Autor : Ibrahim Ibrahimović

Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina

O, SLUČAJNOSTI

(Rima na I )

Zašto su ti tužne oči?

Šta se desi,

mojoj curici?

Nemoj suze kriti!

Vidim, blato na cipeli.

Kažeš napolju kiši...

O, slučajnosti,

kod mene ćeš  se skloniti!

Tužni

su ti koraci,

uđi,

samo uđi,

ništa  ne reci,

tužni su trenutci,

kad te netko odbaci!

Sve znam, ja sam ti,

sam, već godine tri,

više  me nitko ne voli!

Kako to boli?

Zar se izgubi,

mojoj curici,

osmjeh najljepši,

onaj koji slomi,

mnoga srca slomi!

Hajde, uđi,

samo uđi,

u mojoj sobici,

imaš šta pojesti

i popiti,

možeš se ugrijati

i istuširati!

Ako se želiš  udati,

kod mene možeš ostati,

sa mnom ostariti?


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *