جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Pihvati i li odustani

Negledaj me tako preko oka,

osjecam tvoju ljubav iz daleka.

I ako krijes srce ti govori,

da ono mene za uvijek ceka.

Ljutis se za sitnicu al to ti ne ide,

moras se mirit sto nam drugi daju.

Zar ne prepoznas osjecaje moje,

oni sve tvoje boli osjecaju.

Na prvi pogled zadi ti se u oko,

sam se boris sa mastom svojom.

Nisam kriva sto nemogu predaleko,

i ja se borim sa istinom svojom.

Nisam obicna kao druge zene,

Ne volim avanture cvrsto se vezem.

Prihvati ili odustani odmah,

Kad zagazis u duboko bice ti teze.

Nije zaboravljena nicija ljubav,

ona i onako svijetom hara.

Ona se nikad ni cim ne kupuje,

ona dolazi sama iz njedara.

Autor : Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *