جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Svako slovo o vama govori

Ja vam saljem punu korpu svoju,

pokloni su svi iz duse moje.

Saljem vam je skoro sa kraj svijeta,

i u njoj su razlicite boje.

Sve su boje od svile satkane,

svima ce vam omiljena biti.

Svako slovo zlatom napisano,

nemojte ga nigdje zabaciti.

Svako slovo o vama govori,

dusa moja porucuje svima.

Nekom ljubav nekom postovanje,

za svakoga sve po nesto I'ma.

Razdjelite sto se kome svidja,

I nadjite u njemu I mene.

Smjesti me da se ne izgubim,

jer to su vam vrijedne uspomene.

To je poklon koji se ne hara,

I on vrijedi dok svijet postoji.

Selamim vas ja iz duse svoje,

svih vas volim prijatelji moji.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *