جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

 

Sviraci te tjese



Zasto takvu poruku mi saljes,

ni procitat ja je nisam smjela.

Da zaspao cjelo vece nisi,

ja sam samo brzinom vidjela.

U kafani casa  ti je drustvo,

I ona ti tvoju tugu lijeci.

Ti si zoru sa njom docekao,

svako ti je bas od mene preci.

I drustvo te tvoje napustilo,

ti zamisljas pokraj sebe mene.

Opijas se mislis da je lakse,

oci su ti dimom zamagljene.

Sviraci te tjese kao uvijek,

a ti moju pjesmu narucujes.

Potpuno te tuga obuzela,

sta pjevaju uopste ne cujes.

Ja te molim nemoj lupat case,

da ti nebi jo's I krv potekla.

Nista mene nemoze zamjeniti,

sjtices se davno sam ti rekla.

 Autor: Dervisa Grabus Colakovic

5/10/2021


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *