جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Da ti suzu obrisem

Rasuo si cvijece po avliji,

Neko vece kad si dolazio,

Miris mu je dopiro do mene,

A ja mislim nisi ni vidio.

 Jesil  htjeo po njeg da se vratis,

Jer ti ljubav moja mnogo prija,

Razlog ti je da poberes cvijece,

A ti neznas da te volim i ja

Volim tvoje posjete nenadne,

Kad mi kucnes na moju kapiju,

Moje srce ubrzano kuca,

Usne hoce da ti slast ispiju.

Da ti suzu obrisem sa lica,

Suzu koja stoji s kamenjena,

Da ti sapnem da te mnogo volim,

I ne zelim biti ostavljena.

Ako znadem iste su nam misli,

Svoju tajnu ti zelis sakriti,

Ja te molim sve da podjelimo,

Ja cu cuvar tvoje tajne biti .

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

29/11/2021


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *