جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Svirajte za njeg

Svirajte sviraci noces za mene,

Svirajte molim vas ako moze jace,

Nocas je noc za mene teska,

Jer mi se nocas naj vise place.

Svirajte  za mene sviraci moji,

Svirajte za njeg I on vas slusa,

I ako nije tu sa mnom u dimu,

Ovdje je sa mnom njegova dusa.

I on je nocas pijan bez alkohola,

Ljubav mu moja dusu opila,

Nemoze doci da mu istinu kazem,

Istinu koju sam cijelu vijecnost krila.

Naslonjen na prozor blijedoga lica,

Zamislja nase ljubavne staze,

On je kriv za sve sto se dogadja,

Dozvolijo da drugi po njima gaze.

Svirajte sviraci umirite nam duse,

Nedaj te da se zaborave dani,

Koji su srecu sipali po nama,

A sada postali tuzni I uspavani.

 Autor: Dervisa Grabus

 Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *