جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ti je prokocka

Ja ti dadoh ljubav a ti je prokocka,

Na jednom trosnom starom aparatu,

Ja ti ulaga I sve svoje dadoh ,

A ti izgubi sve u jednom satu.

Nisi  ni znao da je  ljubav   vrijedna,

Ko svetinja sto se njoje klanjas,

Mislio si samo da je stavis u djep,

I da vise nikad o njoj I ne sanjas.

Neka ti ostane Jo's makar  malo,

U starom djepu od kaputa tvoga,

Ne budi kockar greska je velika,

Mozda ti nije stalo bas do toga.

Nemoj se nikad kockat u ljubav,

Moras je cuvat jer ti je dajem,

Nesretni ljudi ne misle na to,

I kada grijese ja I'm ne priznajem.

Necu ti oprostit ti to vec znades ,

Ja sam skrta kad izgubim povjerenje,

Ti mozes molit koliko hoces,

Ali neces je  vise dobiti od mene.

Autor :Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *