جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

A ti lutaj



Zar se tako sa mnom poigravas,

Zar ti tako ima nesto sveto.

Kad si skreno sa svog pravog puta,

Sve je pravo  meni oduzeto.

Nisi znao sta ti blizu bijase,

Kakva vrijednost nisi prepoznao.

Zaklinjah se ja sa tobom svugdje,

A ti drugu vec si izabrao.

Ostavi me na sred puta naseg,

Kao pticu polomljenih krila.

Uspomene iza  nas ostase,

Ja to nikad nisam ni slutila.

Slozit cu se pa kako mi bude,

Gorka sreca nek me uvijek prati.

A ti lutaj u okrilju druge,

Mene neces nikada imati.

Trazit ces me u njezinoj dusi,

Al me naci neces nikad vise.

Kad izgubis ono sto je vrijedno.

Dusa ce ti samo da uzdise.

Autor :Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *