جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Kazi te mu

Kazite mu da me ceka negdje,

Ja cu doci njemu iznenada.

Doci cu mu putem nepoznatim,

Putem kojim on se I ne nada.

Kazite mu da  ja neznam kasnit,

Kao sto je  uvijek on  kasnio.

Nije znao sta se desit moze,

Pa je mene mladu izgubio.

Docu cu mu sa sapatom vjetra,

Da ga samo malo pomilujem.

Ukrascu se dok sve mirno spava,

Zato nista nikom ne kazujem.

Sakrit cu se u krosnji jablana,

Dok on srecan bude me trazio.

Da ce moje lice poljubiti,

Nikad o tom nije ni slutio.

Sapnucu mu da cu biti srecna,

I ako sam dosla iz nenada.

Sudbina se uvijek  pre okrene

Nisam o tom mislila nikada.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *